Subject: ts asi 2-23-2776, BaySun OÜ
From: "Terje Kriiseman"
To: "Natalia Mark"
Cc: "Konkurentsiamet"
Date: Fri, 10 May 2024 11:06:33 +0300

Tere

Tartu Maakohus edastas 29.04.2024 Maksejõuetuse teenistusele ettepaneku
BaySun OÜ pankrotimenetluse avaliku uurimise algatamiseks.

Kohtu kirja kohaselt: “ Tartu Maakohtu 26.04.2024.a kohtumäärusega määrati
BaySun OÜ pankrotimenetluse raugemise vältimiseks pankrotimenetluse kulude
katteks deposiidina selleks ettenähtud kontole makstava summa suuruseks
3000 (kolm tuhat) eurot,  maksmise tähtajaks 20.05.2024. Vastav teade on
avaldatud Ametlikes Teadaannetes 26.04.2024.a.“

Ekslikult on kohus määranud Maksejõuetuse teenistusele seisukoha esitamise
tähtpäevaks 15.05.2024, mis on enne deposiidi tasumise tähtpäeva ning on
vastusolus  PankrS § 30 lõikes 5 sätestatuga, mille kohaselt kui käesoleva
paragrahvi lõikes 1 nimetatud deposiiti ei maksta, teeb kohus
juriidilisest isikust võlgniku puhul maksejõuetuse teenistusele ettepaneku
esitada avaldus pankrotimenetluse läbiviimiseks avaliku uurimisena ja
annab avalduse esitamiseks mõistliku tähtaja.

Tulenevalt PankrrS §-st 30 lõikest 5 palub Maksejõuetuse teenistus kohtul
pikendada Maksejõuetuse teenistuse kohtule vastamise tähtpäeva kuni
27.05.2024.

Lugupidamisega

Terje Kriiseman

Järelevalve ekspert

Maksejõuetuse teenistus

Konkurentsiameti teenindamisel

 <mailto:[email-masked]>
[email-masked]

+372 667 2701

Tatari 39 | 10134 Tallinn | Estonia

 <https://maksejouetus.konkurentsiamet.ee>
https://maksejouetus.konkurentsiamet.ee